neljapäev, 9. aprill 2015

Tagasiside kursusele

Mulle meeldis see kursus. Alguses olin väga häiritud sellest, et pean looma blogi. See oli minu esimene kogemus blogiga. Tundub, et sain hakkama. Väga meeldis lugeda ka teiste nägemusi teemadest. Tunnen, et õppimiseks oleks võinud olla rohkem aega. Muud koolitööd "hingasid kuklasse" kogu kursuse ajal. Oleksin selle teema raames soovinud lugeda rohkem materjali kui seda seni suutsin. Kuna mul on nüüd aimu, mida ärevushäired tähendavad, siis on alati võimalus ennast edasi harida omal käel. Minu lemmik ajakiri "Psühholoogia sinule" on kursuse ajal mulle palju abiks olnud.
Kursuselt võtan kaasa piisavad teadmised ärevushäiretest ja mõned lõõgastusharjutused, vaidlustamise ja eksponeerimise. Loodan neid teadmisi ja oskusi oma õe töös kasutada. Hetkel mul puudub kogemus, kuid küll need kogemused ka tulevad. Arvan, et ma suudaksin jääda rahulikuks patsienti aidates, mitte ei paanitseks koos temaga.
Minu jaoks oli kõige raskem ära tunda negatiivseid mõtteid ja tundeid ning neid eristada. Vaidlustamise juures on mul endale vaja meenutada, et kuidas? küsimused on paremad kui kas? küsimused.
Mulle väga meeldiks, et oleks ka õppematerjalina mõni eestikeelne video olnud. See videodega ülesanne võttis kõige kauem aega, sest mõnel oli helikvaliteet halb. Raske on tabada võõrast keelest vajalikke nüansse. Kuulasin ja vaatasin mitu korda. Abiks oli pilt ja kehakeel, mis aitas paremini aru saada.
Esimesel seminaril ma korra isegi mõtlesin loobuda selle tõttu, et kursus toimub e-õppena. Eelistan arvutile vahetut suhtlemist. Mul on hea meel, et ma ei loobunud.

1 kommentaar:

  1. Dr Itua ravib minu HIV-i, olen olnud ARV tarbimine 10 aastat. Ma olen olnud valus, kuni tulin üle dr Itua blogides site.I e-posti talle oma üksikasjad minu HIV ja minu asukoht selgitasin iga asi talle ja ta ütles mulle, et ei ole midagi hirmul, et ta ravib mind Ta andis mulle garantii, Ta palub mul maksta esemete eest, nii et kui ma paranen, näitan ma tänulikkust ja andsin tunnistust oma tervendavatest maitsetaimedest, mida ma kavatsen teha sinu ülejäänud HIV-i jaoks. ja muud haigused näevad dr Itua.I head tööd. Ma sain ta ravimtaimi EMS Courier'i teenuse kaudu, kes toimetas oma postkontorisse 5 tööpäeva jooksul. Dr Itua on aus mees ja ma hindan teda tema hea töö eest. ta hindab teda ja ülejäänud mu sõpru ka liiga, on rõõm mulle, et ma olen vaba pillid ja võttes, et rasva belle on nightmare.you mõistate, mida ma räägin, kui teil on sama probleem ma olin olles siis mitte nüüd küll. Ma olen vaba ja tervislik Suur tänu dr Itua Herbal Centerile. Mul on ka tema kalender et ta hiljuti mulle saatis, ta ravib igasugust haigust, nagu vähk, herpes, fibromüalgia, Hiv, B-hepatiit, maks / neerupõletik, epilepsia, viljatus, fibroid, diabeet, Dercum, Copd ja ka tagastama Ex Lover Back. Siin tema kontakt .drituaherbalcenter @ gmail.com Või Whats_app number +2348149277967

    VastaKustuta